Telefonsekretæren er en del av Bell Communication AS og er eiet av Marius Silseth og Gøran Karlsson.
Selskapet er godkjent Callcenter iht. VIRKE og NORDMA`s godkjenningsordning (www.godkjentcallsenter.no) og er partner i Norsk Helsenett.
Telefonsekretæren ble etablert i 1990. I dag er vi ledende innen personlige svartjenester og sentralbordservice, og betjener daglig alt fra små og mellomstore bedrifter til børsnoterte selskap innen de fleste bransjer lokalisert over hele landet.
Velger du Telefonsekretærens sentralbord og svartjenester garanterer vi deg en bedret kundeservice, lavere kostnader og dine kunder alltid et hyggelig og profesjonelt svar.
For oss, vil din bedrift bli en betydelig kunde!
La våre hyggelige telefonsekretærer svare dine inngående telefoner og kundehenvendelser når bedriften selv ikke har anledning og utføre utgående telemarketing slik at du oppnår økt salg og kundetilfredshet.
Vi tilbyr gode prøve-, og kampanjetilbud til nye kunder!
Landsdekkende respons- og svartjenester