Telefonsekretæren går over til ny kontaktsenterløsning!

Telefonsekretæren går over til ny og avansert kontaktsenterløsning fra desember 2014, noe som vil gi våre kunder mange nye muligheter og tjenester. Her er mer informasjon.

Gratis App for mobil kommunikasjon mot sentralbordet:
I denne nye løsningen kan våre kunder benytte en App for å kunne legge inn fravær/avtaler, slik at våre medarbeidere ser dette i våre støttesystemer. Appen fungerer for Iphone og Android mobiler og kan lastes ned fra de respektive nettbutikker.

Denne kan være ett godt alternativ for de av våre kunder som ikke kan eller ønsker å synkronisere kalendere inn mot våre system. Denne kan selvsagt benyttes i tillegg til kalender synkronisering.

Kalender synkronisering/linjestatus på mobiler:
I dette nye systemet vil vi kunne synkronisere følgende kalendere/system;

Outlook/Exchange
Office365
Google kalender
Lync
Notes
Active Directory (AD) hvis en har dette godt oppdatert.

I tillegg vil vi kunne få opp linjestatus (Presence. Dvs. at vi kan se i sanntid om ansatte er opptatt, ledig eller har avslått sin mobil) for følgende mobil operatører;

Telenor
Netcom
TDC
Phonero (Ventelo)

En del av våre kunder har allerede dette på plass siden dette gir sentralbordet og svartjenestene ett løft umiddelbart.

Har dere synkronisert kalender og linjestatus inn mot oss ser våre medarbeidere straks om en ansatt er ledig eller i samtale på mobilen, om det ligger inne en avtale i kalenderen (Ved bruk av Telenor Mobilt bedriftsnett ser vi også se avtaler lagt inn via mobilen i dette systemet) og kan håndtere anropet raskere og mer effektivt, noe innringere vil sette stor pris på.

Nye tjenester/muligheter:
I denne omfattende og avanserte løsningen vil vi kunne tilby deg som kunde det aller meste ett moderne kundekontaktsenter skal og bør levere. Her er noen av dem som kan implementeres;

1) Web Chat løsninger. Vi kan håndtere inngående chat henvendelser fra dine kunder.
2) Mottak av inngående epost/sms/faks i kø fra dine kunder.
3) Taleopptak av innringere.
4) IVR/meny løsninger.
5) Callback i kø.
6) Callback fra din nettside.
7) Ta imot henvendelser via sosiale nettverk.
8) Nummer i kø med estimert ventetid.
9) Visit Management.
10) Telefoni som en service. Vi kan leie ut app./funksjonalitet som en del av vår løsning.

Ta kontakt med oss på salg@bellcom.no hvis noe av dette er av interesse, slik at vi kan diskutere muligheter og løsninger som kan gjøre din tilgjengelighet og kundeservice mot dine kunder bedre.


2014-12-16 09:12:53
Admin

2017 Alle rettigheter Telefonsekretæren - En del av Bell Communication AS etablert 1990
Tlf: 55940000 - Login: Ansatt
Nettsiden er levert av BitSquad [Bootstrap]